مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 20:452020-12-25سياسي

فارس من| دو بانده شدن جاده گنجنامه به تویسرکان در بودجه امسال گنجانده شده است


نماینده مردم تویسرکان در مجلس از اجرای پروژه دو بانده شدن جاده تویسرکان _ گنجنامه به همدان به روش BOT خبر داد و گفت: این پروژه از سوی دولت در بودجه امسال گنجانده شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سوژه مطرح شده به همین منظور این موضوع را از مسوولان شهرستان پیگیری کردیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در این باره در گفت و گو با فارس، یکی از مهمترین پروژه های مورد پیگیری را دوبانده شدن مسیر تویسرکان ـ گنجنامه به همدان دانست و اظهار کرد: طبق مطالعات انجام شده توسط مهندس مشاور جاده تویسرکان ـ گنجنامه به همدان از بین 7 الی 8 گزینه معرفی شده برای تسریع در تردد مردم شهرستان به استان همدان مناسبت تر تشخیص داده شد و مورد پیگیری قرار گرفت.

محمد مهدی مفتح از محاسن این مسیر جذب گردشگر و توریست به واسطه مناظر زیبای خاص منطقه خرم رود و قرار گرفتن روستاهای متعدد با ظرفیت های متنوع، رونق اقتصادی و.

خواند و تاکید کرد: ضمن تایید مهندسی و فنی، مزیت های آن از جمله دلایل انتخاب این مسیر نسبت به مسیرهای مطرح شده دیگر بود بنابراین عزم بنده و مسوولان مربوطه برای پیگیری همین مسیر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بودجه بسیار سنگینی اجرایی شدن پروژه دو بانده شدن مسیر تویسرکان ـ گنجنامه به همدان نیاز دارد افزود: اجرای پروژه جاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دو بانده شدن جاده گنجنامه به تویسرکان در بودجه امسال گنجانده شده است

فارس من| دو بانده شدن جاده گنجنامه به تویسرکان در بودجه امسال گنجانده شده است